Anketa br.2

February 2, 2009 at 14:06 3 comments

pusenje

Na pitanje :

Da li konzumiram duvanski dim tj.  pušim cigarete :

1. Ne

2. Ponekad

3. Redovno

Učenici su ovako odgovorili :

pusenje-razred-i-11

pusenje-razred-i-2

pusenje-razred-i-5

pusenje-razred-ii-4

pusenje-razred-ii-52

pusenje-razred-ii-1

pusenje-razred-ii-3

pusenje-razred-i-4

pusenje-razred-i-3

pusenje-razred-ii-2

Entry filed under: REZULTATI ANKETA. Tags: .

Zadatak br.1 za dobijanje ocene Zadatak br.2 za dobijanje ocene

3 Comments Add your own

  • 1. Marko Milosavljevic  |  February 3, 2009 at 18:57

    Kakva statistika..Pa i nismo tako losi?????

  • 2. prof.Ivan Kovačević  |  February 3, 2009 at 19:15

    Pa…kako koji razred. Neki su bolji a neki i ne baš.

  • 3. Luna Morena  |  February 8, 2009 at 01:30

    Podaci su i te kako LOSI.. Zasto? Jer iako su to brojevi, pokusajte da ih prebacite u LJUDE i videcete koliko je to zaista lose.. Da su to LJUDI pa i da “razumem”, ali vi ste jos uvek mladi (ne pocenjujem vas, daleko od toga, razumem ja da je vama sad i te kako “tesko”) ali vecina vas je zapalila prvu cigaru da ne bi ispala smesna pred drustvom koje je to vec odavno radilo sto je i te kako velika greska…

    Iskreno, protivnik sam cigara, iz vise razloga:

    – zbog zdravlja prvenstveno
    – zato sto mi je i te kako jefitinije da dam pare na bilo sta drugo nego za cigare, jer danas jedna paklica sutra jedan boks😉
    – zato sto se bolje osecam bez takvog poroka, smatram sebe i te kako jakom da mu se oduprem…
    i jos mnogo drugih…

    Volela bih i to pitam sve ljude u svojoj okolini (kojih na zalost ima puno) da mi navedu samo JEDAN ali samo JEDAN razlog zasto puse..

    Skraticu vam muke i reci da su odgovori ovakvi:

    -dosadno mi je sa rukama
    – iz dosade, ali ja mogu sutra da prestanem ako hocu ( e onda ih ja nateram da to urade, cisto da vide da ne mogu, i onda ide period od ponedeljka cu prestati, od narednog meseca cu prestati.. i tako dalje)
    -pa zato sto to radi neko kome se ja divim
    – lepsi sam sa cigarom kazu mi da bolje izgledam
    – ma ja to samo uz kafu…
    itd..

    Nema razloga.. Uzmite zonglirajte ako ne znate sta cete sa rukama😉 uzmite radite vezbe ako vam je dosadno, diviti se mozete i sebi (jer ste jedinstveni!) lepsi ste ukoliko ste zdravi a cigare vam nece u tom pomoci, a uz kafu (mada bolje caj ;)) idu i grisine, lice na cigare ali nisu🙂 pa probajte da se odviknete i smanjite taj procenat na minimum!

    Sve ovo vam kazem iz najbolje namere, ne pravim se pametna, razumem da niko nije savrsen, ali ipak.. Radite na sebi, trudite se da ne upadnete u onu recenicu “VOLIM SVE STO VOLE MLADI” probajte sa “MLAD SAM JER TO VOLIM”😉

    Sportski pozdrav!!
    Lunamorena

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Recent Posts

wordpress counter

